niedziela, 23 listopada 2014

Malutka szkatułka albo ozdobne pudełeczko, jak kto woli :))

Witam kochane :))
Dziękuję za miłe komentarze, które przybywają pod poprzednią szkatułką :)).
Poprzednią bo dziś kolejna, wykonana tą samą metodą więc mało słów :))))






Różyczki oczywiście z zimnej porcelany :)




Do środka dałam brzeg z okiennej firaneczki :))
Wiem, że jakość zdjęć jest paskudna ale pudełeczko powędrowało w inne ręce więc nie mogłam powtórzyć sesji zdjęciowej.
A skoro już o zdjęciach : Danusiu - wielkie dzięki za ostatni " akrobatyczny" konkursik, nie brałam w nim udziału bo nie jestem aż tak oryginalna, żeby czymś się pochwalić ale dzięki Tobie Madzia zdradziła tajemnicę dobrych zdjęć :)), gdyby ktoś chciał się dowiedzieć proszę kliknąć w Madzie :)), ja na pewno  skorzystam z jej pomysłu, właśnie jestem w trakcie poszukiwań odpowiednio dużego kartonu hi, hi :) no i oczywiści żarówki :)

A w następnym poście będzie już świątecznie :)

Dzieki za odwiedzinki, moc buziaków i miłego niedzielnego popołudnia :)

11 komentarzy:

  1. Urocze maleństwo Bogusiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Środek z firaneczki sliczny a Twoje różyczki porcelanowe sa juz piekne. widac masz talent w łapkach.
    Szkatułka wyszła cudnie , a żarówke tez juz szukam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak znajdziesz to mam nadzieję, że się pochwalisz gdzie takowej szukać :))) Buziaki :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, dziewczęce pudełeczko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała przyjemność po mojej stronie - mam nadzieję, że ktoś skorzysta.
    Ślicznie Ci to pudełeczko wyszło - takie buduarowe, różyczki cudne. I te krople perełek... ach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja też się cieszę i daj mi znać kiedy mam wkleić banerek :)). Pozdrawiam cieplutko choć dziś zaczęło padać i wiać:))

      Usuń