wtorek, 1 kwietnia 2014

wielkanoc

No i znowu jaja :)) z palemką :))





Jajeczka są zdobione wstążkami metoda kanzashi








Tu dodałam małe drobiazgi typowo wielkanocne:




A co do palemki: wykorzystałam Suchą trawę ( z zeszłego roku ), rurkę do napoi i wstążki.



W następnym poście dokładniej pokarzę jak to zrobiłam :))

     A TERAZ : CHCĘ ZGŁOSIĆ TEN POST DO CANDY KASI ;))




                                                ZAPRASZAM NA MOJE CANDY

 A TU znajdziecie Kasię i jej Candy :))

Dziękuję za uwagę i życzę wszystkim miłego wieczoru :)




5 komentarzy:

  1. dziękuję za udział w candy i życzę powodzenia,pozdrawiam cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za gratulację:) palemka jak tęcza, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w losowaniu. A przy okazji zapraszam do mnie po wyróżnienie http://roboteczkimajeczki.blogspot.com/2014/04/wyroznienie-liebster-award.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję Majeczko i już pędzę op wyróżnienie co byś się nie rozmyśliła :))

    OdpowiedzUsuń