poniedziałek, 31 marca 2014

szkatułka

Witam :)
Dziś popracowałam nad palmą wielkanocną i jajami :)ale niestety Foto odmówiło posłuszeństwa i klapa :(.
Więc dziś o czymś co zrobiłam wcześniej.




Powstała z 2 pudełek po herbacie i kartonu :)

" Boczki" poobcinałam a przykrycie "wepchnęłam" do środka, żeby wzmocnić zewnętrzne boki , później skleiłam wokół papierową taśmą.
Karton, który stanowi "okładkę " zrobiłam metodą Ani czyli poprzyklejałam wikolem ręcznik papierowy.
Ania zastosowała to do Anioła ale Tu znajdziecie tą ciekawą metodę.
Taśmą dwustronną przykleiłam pudełka do kartonu.
Boki pudełek wzmocniłam szpachlówką, żeby je usztywnić. Szkoda, ze na zdjęciu nie widać ale porobiłam rysy przypominające kartki.
"Okładkę" pomalowałam i ozdobiłam metodą serwetkową. Nie wyszło to tak jakbym sobie tego życzyła no ale trudno.

Zapięcie to guziczek i tasiemka, tak jak widać na zdjęciu.



W środek wkleiłam klejem na gorąco materiał.


Serwetka, którą ozdabiałam szkatułkę ma wzór haftu.




A to efekt końcowy :)
 Miała przypominać starą książkę. I jest bardzo lekka :))



                             
 Na dziś to tyle, mam nadzieję, ze jutro uda mi się poprzerzucać dzisiejsze zdjęcia na komputer :).
                             
                                   Dziękuję za odwiedziny i mile widziane komentarze :).

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Karolina

    OdpowiedzUsuń