poniedziałek, 13 października 2014

Creative Blog Tour

Witam Was moje kochane  złote rączki :)
Dziś o tym jak Ewunia zrobiła mi bardzo miłą niespodziankę :))
Wchodzę ci ja sobie na swojego blogusia i co widzę ?????
Wyróżnienie od Ewy i zaproszenie na   Creative Blog Tour 



 


 Oglądając tyle ciekawych blogów a w nich tak wspaniałe prace tym bardziej dziękuję Ci Ewuś :)
Jeśli jeszcze ktoś nie widział pięknych prac Ewy, jej bajecznego ogrody i lubi pogawędki o kotach to koniecznie musicie odwiedzić Ewunię TU.
Przedstawiam Wam Efcie :


i zabieram sie za odpowiedzi na pytania :

1. Nad czym obecnie pracuję ?
Po letniej przerwie, kiedy to najwięcej czasu zabierał mi ogród właściwie nie wiem za co się zabrać. Mam parę prac rozpoczętych a jeszcze korci mnie zimna porcelana. Widziałam śliczne prace u Danutki ( TU ).
Musze skończyć wiklinowy koszyk, do filiżanki dorobić pokrywę w kwiaty .....


 ...i dalej męczyć zimną porcelanę , a to pierwsze wygniotki  :)))
misiu :


i różyczka:


2. Czym moja praca różni się od innych ?

Chyba każdy z nas ma swój styl. Nawet jeśli robimy to samo to zawsze coś dodajemy od siebie.
Lubie łączyć ze sobą różne techniki, A właściwie cały czas szukam tego czegoś :)))))

3. Dlaczego tworzę i piszę bloga ?

Zawsze coś tam tworzyłam. Jak dzieci były małe a wszystko na kartki, nawet ubranka, to szyłam. Był czas, że robiłam na szydełku lub drutach. W wolnych chwilach haftowałam. A teraz dzieci mają swoje życie, "wyfrunęły z gniazdka" a ja wciąż szukam czegoś nowego.
A piszę bloga bo nastała era komputerów, coś czego wcześniej nie było. Ja uczę się od innych, podpatruję ich parce więc było by nie w porządku tylko brać, no więc piszę bloga, żeby dzielić się moimi pracami i pomysłami :))

4. Jak wygląda mój proces tworzenia ?

To dopiero pytanie :))). Jak mam małą chwilkę to zrobię małą różyczkę, większą chwilkę to zabieram się za koszyczek a przy kawie kombinuję " jak to zrobić " :D. Nie mam żadnych projektów czy czegoś takiego, tworzę pod wpływem chwili :)))

Koniec o mnie.

Teraz zapraszam Was w inny świat. Do Agatki :



Zapraszam wszystkich na http://kreatywnybazarek.blogspot.com/ znajdziecie u Agatki dużo ciekawych i ślicznych prac. Aga pięknie rysuje ( czego ja kompletnie nie umiem ), pięknie robi na szydełku, tworzy cudne kartki i jeszcze ..... a najlepiej jak same zobaczycie :D
Nie będziecie się nudzić.
Sami widzicie, roześmiana śliczna buźka i główka pełna pomysłów :))
A więc Creative Blog Tour wędruję do Agatki.

A duży medal dla tych, którzy dotrwali do końca.:D

Jeszcze raz dziękuję Ci Ewuniu za takie wyróżnienie :)

Serdecznie wszystkim dziękuję za swój czas i pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Bogusiu, dziękuję Tobie za ocenę mnie :))))))))))))))) Miło się czyta takie słowa. Do Agatki na pewno zajrzę, bo pobudziłaś moja ciekawość :)
    Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatkę już zam, Ewę również :-) ale miło poczytać czegoś o Tobie:-) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia :) Dzięki takim sympatycznym blogowym zabawom możemy się bliżej poznać. Z przyjemnością odwiedzę blog Agatki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogusiu gartuluję wyróżnienia, miło było poznac Cie bliżej i poczytac o Twoich pasjach i blogowaniu.
    A powiem Ci , że ta rózyczka jak na debiut bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi sie coraz bardziej podoba ta zabawa, ciekawych rzeczy się mozna dowiedzieć :-)

    OdpowiedzUsuń