piątek, 18 lipca 2014

ramka ze sznurka, kartonu i celafonu

Rok temu dostałam od syna obrazki z Grecji i nie mogłam nigdzie dostać  do nich ramki. Po pierwsze dość spore bo o wymiarach 31 x 42 cm. a do tego nic ciekawego , ale jak było coś ciekawszego to cena była nieciekawa :))
No to postanowiłam sama coś wykombinować i tak powstała ramka ze sznurka.



Zdjęcia niespecjalne bo robione komórką :)
Na zwykły, prostokątny karton przykleiłam obrazek, od spodu ( w dwóch miejscach ), taśmą klejącą  dwustronną, żeby tylko się nie zsuwał.
Potem 4 wąskie paski na ramki.


Na obrazek położyłam celafon zamiast szybki, bo ani nie miałam ale i dlatego, żeby nie było ciężkie.
Przykleiłam taśmą z drugiej strony.

Paski połączyłam oczywiście taśmą dwustronną i pomalowałam na jasny brąz.

W czasie kiedy schła farba wzięłam się za zwykły sznurek. Najpierw długo sobie leżał u mamy w piwnicy a później okazało się, że jest słaby i pęka więc nadawał się tylko do podwiązywania pomidorów itp :))
Jest dość gruby, i ma kartonowy kolor, taki brązowo- bury :))))


Zamiast szydełka użyłam swoich paluszków i zrobiłam ze sznurka łańcuszek.


Szerokość  łańcuszka jest taka jak szerokość ramki, no i oczywiście długość ramki.




Przymocowałam również sznurkiem a dla pewności, żeby lepiej przylegała co kawałek podkleiłam klejem na gorąco.
Na rogach zrobiłam kółeczka i przykleiłam oczywiście klejem na gorąco.


Na zakończenie przykleiłam ramkę , dorobiłam sznurek, żeby można go było powiesić i Koniec :)))
Wygląda oryginalnie i nawet pasuje do tego obrazka , Lepiej to wygląda w rzeczywistości niż na zdjęciu.
Może komuś to podsunie jakiś inny pomysł :))

Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze, to taka mobilizacja, żeby dzielić się z Wami życiem codziennym :))

12 komentarzy:

  1. Bogusiu bardzo ciekawa ta ramka,przede wszystkim inna .Sznurek jest materialłem ,z którego często korzystam w moich pracach,kiedyś nawet robiłam obrazek z ramką właśnie sznurkową .
    Pozdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, po co wydawać pieniądze na gotową trafnie jak sama Zrobiłaś lepszą :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyszla CI ta ramka, bardzo w moim guscie i podoba mi sie ten pomysl na sznurek :) Pieknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie proste materiały, a jaki fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mówię , że potrzeba matka wynalazku !!!! Bardzo pomysłowa ta Twoja rameczka I faktycznie obrazek do niej pasuje !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. I znowu trafiłam na głodengo Blogera, zeżarł mi komentarz , chyba go nie lubię!!!
    Zawsze mówiłam że potrzeba matka wynalazku. Rameczka bardzo fajna , oryginalan i pasuje do obrazka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko, chyba te słoneczko i susza działa tez na internet bo mi też ostatnio coś pożerało komentarze :))))

      Usuń
  7. Bardzo pomysłowa ramka a to z Egiptu takie obrazki ?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pomysłowo i pasuje do klimatu PS już trzeci raz dodaję Twój blog do swojej listy i mam nadzieję, że tym razem bloger zaskoczył....:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do trzech razy... :))), bywa, u mnie też czasami grasuje chochlik :))))

      Usuń
  9. Egipt...................!
    starożytny, mój konik :-D

    OdpowiedzUsuń