niedziela, 28 września 2014

Dziś : atmosfera do tworzenia :))

Witam Was w słoneczną niedzielę :)
Dziś tak jak w temacie nie będzie nic z moich prac, nic o pracy a tylko o wypoczynku :)
Zupełnie z innej beczki.

Bardzo lubię coś tworzyć, przerabiać, odnawiać.:))
Uwielbiam czytać :)) Choć ceny książek do tego nie zachęcają , nie przepadam za e-bookami :(
A podczas jednego jak i drugiego lubię słuchać muzyki :D
Więc zapraszam na chwilę odprężenia :


Co o takiej muzyce sądzicie ?

Muszę wytłumaczyć się dlaczego dzisiejszy post jest inny. A było to tak :

               Tak sobie dziś myszkowałam po intenetku i spotkałam .... no właśnie kogo ?


Miło wygląda SERWUS POLSKA ale przypomniał mi o muzyce, Mamy chyba podobne gusty muzyczne :).

Mam nadzieję, że za bardzo Was nie rozczarowałam dzisiejszym postem:)

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli :)





2 komentarze:

  1. A ja czytam w absolutnej ciszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię jak mi cichutko " mruczy " muzyka, i zdarza się, że później kojarzy mi się z czytaną książką :). Ale i bywa, że nowo słyszana potrafi rozproszyć. Pozdrawiam i życzę fajnego poniedziałku :)

      Usuń